مراحل نصب پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا لمسی (1195)
آموزش نصب قوطی پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا لمسی

در اینجا می خواهیم، چگونگی نصب پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا لمسی (1195) را توضیح دهیم. اغلب این تصور را دارند که نصب پنل های تصویری کار مشکلی است و تنها متخصصین و نصب های حرفه ای می توانند این کار را انجام دهند. ما در این بخش می خواهیم این فرآیند را برای شما به زبان بسیار ساده توضیح داده تا شما بتوانید به آسانی پنلتان را نصب کنید. اگر به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید که خودتان پنلتان را نصب کنید و یا پرداخت هزینه نصب پنل برایتان سنگین است، می توانید با ما همراه باشید و حتماً این مطلب را تا انتها بخوانید.

نحوه نصب و راه اندازی پنل تصویری رندا در ویدیوی زیر توضیح داده شده است. البته در زیر این ویدیو مراحل نصب پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا لمسی را به طور کامل برای شما عزیزان توصیح داده ایم.

مراحل نصب پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا لمسی (1195)

  1. ابتدا با استفاده از آلن شماره 2 که در داخل جعبه محصول می باشد، پنل را از قوطی جدا می کنیم. لازم به ذکر است که پس از باز کردن پیچ، قسمت انتهایی پنل را به سمت بیرون کشیده و پنل را به سمت بالا حرکت می دهیم تا از قوطی جدا شود.
  2. محل نصب را در ارتفاع 150 سانتی متری از زیر قوطی تا سطح زمین آماده می کنیم. به کمک یک ماژیک، محل مورد نظر جهت کندن قوطی داخل دیوار را خط کشی می نماییم. توجه داشته باشید که ابعاد اندازه گیری شده را به اندازه 2 سانتی متر از طرفین خالی می کنیم.
  3. قبل از نصب، راهنمای نصب پنل دم دری رندا را که در کف قوطی الصاق شده است را مطالعه می کنیم. این قوطی دارای پولک هایی در کناره ها و کف، جهت عبور کابل است که قبل از قرارگیری در داخل دیوار، پولک مورد نظر باید متناسب با محل عبور کابل، شکسته شود.
  4. قبل از نصب، جهت جلوگیری از نفوذ گچ در لولاهای بالا و محل عبور پیچ در نگهدارنده پایین، آنها را با استفاده از چسب برق یا کاغذی می پوشانیم.
  5. سپس لوله عبور کابل را از محل مورد پولکی مورد نظر، عبور می دهیم. با استفاده از گچ، محل نصب قوطی را پر می کنیم. قوطی را با فشار دست، جا می زنیم. توجه داشته باشید که در هنگام نصب، قوطی هم سطح دیوار قرار بگیرد.
  6. سپس قسمت های خالی را هم سطح با دیوار پر می کنیم. برای اطمینان با استفاده از یک تراز، هم سطح بودن قوطی با دیوار را بررسی می کنیم.
  7. پس از نصب قوطی، چسب های الصاق شده بر روی نگهدارنده های بالایی و پایینی را از قوطی جدا می کنیم.
  8. سپس با استفاده از یک پیچ گوشتی چهارسو می توانیم، نگدارنده پایین و بالای قوطی را که هر کدام دارای چهار عدد پیچ چهارسو، جهت رگلاژ قوطی می باشد را از قوطی جدا کنیم. در مواردی که قوطی، هم سطح دیوار نبوده و داخل‌تر از دیوار نصب شده باشد، می توان با شل کردن پیچ های قطعات فلزی بالا و پایین، آنها را هم سطح دیوار قرار داده و پیچ ها را محکم بست. حتماً توجه داشته باشید تا این نگدارنده ها هم سطح دیوار باشند.
  9. طبق نقشه، سیم بندی را انجام می دهیم و سوکت ها را در محل مورد نظر جا می زنیم. در تصویر، محل چفت شدن لولا ها در نگدارنده بالا را مشاهده می کنیم. جهت نصب، قسمت بالایی پنل را به صورت لولایی جا زده و پس از آن، قسمت پایین را با فشار جا می زنیم.
  10. در پایان، با بستن یک عدد پیچ که در قسمت انتهایی پنل قرار دارد، پنل را در جای خود محکم می کنیم.

حال کار تمام است و پنل دم دری شما نصب شده و قابل استفاده می باشد.