10 تا از بهترین برند سیم و کابل ایرانی کدام است؟
10 تا از بهترین برند سیم و کابل ایرانی کدام است؟

سیم و کابل برق یکی از مهمترین قسمت های یک ساختمان، شرکت یا اداره است، چرا که امنیت یک ساختمان در گروه سیم های برق آن می باشد. در صورتیکه سیم ها استاندارد نباشند و یا به درستی و طبق اصول برق نصب نشده باشند، سبب بروز حادثه خطرات جانی خواهد شد. به همین دلیل ما در این مقاله به بحث و بررسی 10 تا از بهترین برند سیم و کابل ایرانی پرداخته ایم تا شما با برندهای مختلف معتبر و با کیفیت ایرانی آشنا شوید و در صورت تمایل برای خرید محصولتان به راحتی تصمیم بگیرید.

  1. سیم و کابل افلاک
لوگوی سیم و کابل افلاک

سیم و کابل افلاک یکی از معتبرترین تولید کننده های سیم و کابل در ایران و به عبارت دیگر یکی از بهترین برند سیم و کابل ایرانی است که با برنامه ریزی مشخص، مداوم، تحقیق و توسعه و با تکیه بر کیفیت و مرغوبیت محصولات خود که تا کنون به بیش از 1200 نوع سیم و کابل مسی، آلومینیومی و مخابراتی، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی سیم و کابل در شرق اصفهان به حساب می آید. همچنین این شرکت حدود 15 سال است که صادرات به کشورهای منطقه از جمله؛ عمان، قطر، گرجستان، روسیه، عراق، ترکمنستان و ارمنستان دارد که در همین راستا قادر به کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1398 گردید.

این شرکت همچنین استاندارد تولیدات خود را علاوه بر گواهینامه تحقیق و توسعه، پروانه کاربرد علامت استاندارد سری 607، پروانه کاربرد استاندارد سری 3569-1، گواهینامه عضویت انجمن آزمون و کالیبراسیون، گواهینامه عضویت در انجمن دارندگان نشان استاندارد، بر مبنای استانداردهای بین المللی نظیر گواهینامه تأییدیه استاندارد اروپا CE از موسسه TUV UNIVERSAL CERTIFICATION ، گواهینامه بین المللی ISO9001 از موسسه TUV UNIVERSAL CERTIFICATION، گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه اکرودیته (همکار) و تحت نظر استاندارد ISO/IEC 17025 نیز منطبق کرد.

مشخصات انواع سیم و کابل افلاک- یکی از بهترین برند سیم و کابل ایرانی

همچنین این مجموعه با انجام آزمایش های مداوم بر روی محصولات، سعی بر تقویت و افزایش کیفیت محصولات خود دارد و هدف اصلی سیم و کابل افلاک رضایت مشتریان، ثبات در کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان می باشد.

این شرکت انواع سیم و کابل را با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت عالی از جمله؛ سیم افشان، ارت، نایلون و کیسه ای، کابل های افشان و زوجی، کابل جوش، کابل کواکسیال، انواع کابل شبکه، کابل های فشار قوی، کابل های مخابراتی هوایی و زمینی و … تولید و به بازار عرضه می کند.

جهت خرید سیم و کابل افلاک به وبسایت رسمی چراغستان مراجعه و سفارشتان را ثبت نمایید.

  1. کابل سازی ابهر
کابل ابهر

شرکت کابل سازی ابهر با نشان اختصاری AC اولین تولید کننده کابل‌های فشار قوی در ایران می باشد. این شرکت در تولید کابل‌های فشار قوی توانسته رضایت خریداران خود را کسب نماید. هرچند در حال حاضر شرکت های معتبر دیگر همچون افلاک نیز سعی در رقابت با این شرکت در تولید کابل فشار قوی نموده اند و توانسته اند تا جایگاه بسیار خوبی در بازار کسب کنند.

  1. صنعتی الکتریک خراسان (افشار نژاد)
لوگوی شرکت افشارنژاد

این شرکت در سال 1345 در مشهد تولید ملزومات الکتریکی را آغاز کرده است. این شرکت با راه اندازی خط تولید ایتالیایی و وارد کردن سیم های تابیده از ژاپن، زمینه ساز تولید سیم و کابل برق در داخل کشور شده است.

محصولات این شرکت همگی دارای استانداردهای ایرانی و جهانی می باشد.

از مزایای قابل توجه این مجموعه تنوع کیفی محصولات و دارا بودن استانداردهای ایرانی و جهانی است که بر اعتبار آن افزوده و این شرکت را در زمره بهترین‌های صنعت برق قرار داده است. به‌نظر می‌رسد امکان گسترش فضا و فعالیت‌های این شرکت، بیش از پیش فراهم باشد.

  1. سیم و کابل یزد
شرکت سیم و کابل یزد

شرکت سیم و کابل یزد تمرکز خود را بر روی کابل های فشار ضعیف با کیفیت قرار داده است. هدف این شرکت نیز جلب رضایت خریداران و مصرف کنندگان می باشد.

  1. صنایع سیم و برق همدان
سیم و کابل همدان

صنایع سیم  و برق همدان، یک شرکت خصوصی می باشد که توانسته با افزایش تولیدات خود بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی، با کشورهای خارجی رقابت کند. همچنین این شرکت تولیداتش را اخیراً چند برابر کرده است.

  1. شرکت رسانا کابل
رسانا کابل

این شرکت به کمک جمعی از نخبگان کشورم عزیزمان راه اندازی شده است و تا سال 92 سعی کرده است تا از تجهیزات روز دنیا برای ساخت سیم و کابل خود استفاده کند. همچنین دارای خدمات جانبی برای محصولاتش است.

  1. سیم و کابل البرز
کابل البرز

سیم و کابل البرز به کمک دانش نیروی فنی متخصص خود توانسته تا تبدیل به یک رقیب بزرگ برای شرکت های دیگر در داخل و خارج کشور باشد. این شرکت نیز سعی بر این داشته تا از تجهیزات روز دنیا و دانش فنی به روز استفاده کند تا بتواند محصولات با کیفیت و مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی تولید کند.

  1. سیم وکابل سیمکو
شرکت سیمکو

این کارخانه توانسته تا بیش از 100 نوع سیم و کابل از جمله؛ کابل های کواکسیال و مخابراتی را طراحی و تولید کند و تولیدات خود را دائماً افزایش دهد. این شرکت تمامی محصولات خود را منطبق بر استانداردهای اروپا تولید می کند. این شرکت نیز توانسته تا رویکرد اجرایی خوبی در زمینه تولید سیم و کابل داشته باشد.

  1. کابل باختر
کابل باختر

کارخانه باختر یکی از کارخانه های تخصصی در زمینه تولید سیم وکابل در ایران است، بطوریکه کاستی های بازار ایران را جبران کرده است. سیم و کابل باختر با اینکه از کیفیت مطلوب و خوبی برخوردار است، اما از نظر قیمت گرانتر از برندهای دیگر در کشور می باشد.

  1. شرکت سیم و کابل پرتو
شرکت پرتو الکتریک

شرکت پرتو در گروه کارخانجات کابل سازی پرتو قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع کابل های افشان، مسی و آلومینیومی بهترین شرایط را فراهم ساخته است.

کدام برند سیم و کابل را انتخاب کنیم؟

تمامی برندهایی که در این مقاله برای شما معرفی شد، از بهترین برند سیم و کابل ایرانی است و اینکه کدام برند را انتخاب کنیم، بستگی به قیمت مد نظرتان، کیفیت و تکنولوژی ساخت سیم و کابل مربوطه است که با توجه به توضیحات داده شده، شما عزیزان می توانید به راحتی برند مورد نظرتان را انتخاب و تهیه نمایید.

اغلب اتفاق می افتد که خریدار سیم وکابل پس از تهیه محصول مورد نظر خود، کیفیت مطلوب را نداشته و طول عمر کمی داشته است. به عبارت دیگر سطح توقع مشتری از محصول مرتفع نشده است. به همین علت است که باید با محصولات برندهای مختلف آشنا باشید تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که قصد خرید چه محصولی را دارید.