همکاری شرکت اپل و فولکس واگن برای ساخت ماشین های برقی
همکاری شرکت اپل و فولکس واگن برای ساخت ماشین های برقی

همکاری شرکت اپل و فولکس واگن

طبق آخرین گزارش وگفته مدیرعامل شرکت اپل قرار به همکاری شرکت اپل آمریکا با شرکت فولکس واگن آلمان برای ساخت ماشین های برقی خودران گذاشته شده است. شرکت اپل مدت هاست برای کاهش هزینه های حمل و نقل کارکنان خود به فکر تولید ماشینی تمام برقی وخودران است.

صفحه ما در اینستگرام چراغستان

به گفته ، نیویورک تایمز این شرکت با بزرگ ترین و مطرح ترین شرکت های دنیا همچون : مرسدس بنز و بی ام دبلیو مذاکراتی داشته‌اند اما همگی این مذاکره ها بدون نتیجه واقع شده بود. و شرکت های مرسدس بنز و بی ام دبلیو نتوانستند درخواست شرکت اپل بنا بر حفظ مسولیت طراحی و تمامی داده ها را بپذیرند. بیشتر کشور های جهان با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند و این مسئله باعث شده تا به فکر ساخت ماشین های برقی باشند.   شرکت فولکس واگن و شریک تجاری شرکت اپل در ساخت ماشین های برقی بدون سرنشین یکی از بزرگترین شرکت های اروپایی است که بیشترین سود را از خرید و فروش خودرو در این قاره را میبرد.   یکی از عمده ترین دلایل شراکت شرکت فولکس واگن با شرکت اپل به دست اوردن دوباره نام گمشده خود و اعتبار از دست رفته این شرکت است. کمپانی اپل آمریکا گامی عظیم و گسترده دراین تکنولوژی برداشته وگویا قسط دارد تا نامی برنامها در تاریخ تکنولوژی ثبت کند. 

همکاری شرکت اپل و فولکس واگن برای ساخت ماشین های برقی

 هدفی را که شرکت دنبال میکند نیاز به سرمایه گزاری بسیار هنگفتی دارد که شرکت اپل آنرا به حد قابل توجهی تامین میکند. شرکت اپل در نظر دارد با همکاری شرکت فولکس واگن محصولی را عرضه کند. که بتواند رقابتی تنگاتنگ و نزدیک با غول های خودروسازی روز جهان داشته باشد. 

همکاری شرکت اپل و فولکس واگن برای ساخت ماشین های برقی

 امروزه کشورهایی چون انگلستان آلمان فرانسه نروژ چین و هند جزء پیشگامانی هستند. که قصد دارند در توسعه این تکنولوژی نقشی موثر داشته باشند و بتوانند در کاهش آلودگی هوا در دولت‌هایشان موفق واقع شوند. این کشورها اعلام کرده اند که تا دهه 2030 نهایتا تا دهه 2040 ساخت ماشین آلات با سوخت فسیلی و دیزلی به طور کامل متوقف شود.

ودر آخر شما میتوانید جهت خرید محصولات پارس شعاع توس یا الکتروپیک یا بروکس و یا افر الکترونیک به صفحه فروشگاه و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید